Veel gestelde vragen



Heb je vragen over de Koningsspelen? Bekijk dan hier de Koningsspelen Toolkit of check hieronder de meest gestelde vragen. 

  1. Kan ik mijn school nog inschrijven voor de Koningsspelen?
    De officiële inschrijftermijn is verstreken. Dat betekent dat u geen Koningsontbijt en Sport- en Feestpakket meer kunt bestellen. U kunt uw school nog wel inschrijven voor de Koningsspelen 2018.

  2. Waarom zou ik mij als school nu nog inschrijven als ik geen Koningsontbijt en Sport- en Feestpakket meer kan ontvangen?
    Zo blijft u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom de Koningsspelen, ontvangt u de MP3 van het liedje van Kinderen en Kinderen en kunt u een Koningsmatch maken met een sportaanbieder bij u in de buurt. 

  3. Ik kan niet inloggen, wat moet ik nu doen?
    Het kan zijn dat de school nog niet is ingeschreven. Om te kunnen inloggen moet de school ingeschreven zijn via www.koningsspelen.nl/Home/Inschrijven-scholen. Hiervoor heb je het BRIN-nummer van de school nodig. 

  4. Als ik me wil inschrijven, staat er ‘deze school is al aangemeld’. Wat moet ik doen?
    Ga naar www.koningsspelen.nl/Inloggen om in te loggen. Als je je wachtwoord niet meer weet kan je een nieuwe opvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken.

  5. Ik weet niet of mijn school al is ingeschreven. Hoe kan ik dat controleren?
    Controleer op www.koningsspelen.nl/Home/Inschrijven-scholen met jouw BRIN-nummer of de school al is ingeschreven. Als de school nog niet is ingeschreven kan je dit doen door te klikken op ‘dit is mijn school’. Als er staat ‘deze school is aangemeld, klik hier voor de inlogpagina’ is de school al ingeschreven en kan je inloggen met jouw mailadres.

  6. Een oud-collega heeft mijn school ingeschreven. Ik weet zijn/haar inloggegevens niet, hoe kan ik nu inloggen?
    Mail dan naar info@koningsspelen.nl en vermeld het BRIN-nummer van de school. Dan voegen we jouw mailadres toe aan het account van de school.

  7. Wat zit er in het Koningsontbijt?
    Alles over het Koningsontbijt vind je op deze pagina www.koningsspelen.nl/Koningsontbijt.

  8. Tot wanneer kan ik de aantallen van het Koningsontbijt aanpassen?
    Het aanpassen van de aantallen is helaas niet meer mogelijk. 

  9. Wanneer ontvang ik de vouchers waarmee ik het Koningsontbijt kan ophalen bij Jumbo?
    Deze ontvang je op donderdag 12 april 2018.

  10. Wij vieren de Koningsspelen op een andere dag. Wat betekent dit voor mijn school en het Koningsontbijt?
    Dit kan, echter is het niet mogelijk om het ontbijt eerder/later op te halen. Je kan de ontbijtjes ophalen bij de aan jouw school gekoppelde Jumbo op donderdag 19 april tussen 15:00 en 19:00. Je kan zelf kijken welke producten houdbaar zijn voor de week na de officiële Koningsspelen op 20 april 2018.

  11. Ik wil een Koningsmatch maken, maar ik zie geen aangemelde verenigingen bij mijn school in de buurt. Wat moet ik nu doen?
    Neem dan contact op met onze collega Lisan via lisan@koningsspelen.nl. Zij zal je helpen met het vinden van een sportaanbieder in de buurt.

  12. Ik wil graag het Sport- & Feestpakket ontvangen. Hoe kan ik dat aangeven?
    Alle deelnemende scholen die zich voor de uiterste inschrijfdatum hebben ingeschreven, ontvangen automatisch het Sport- & Feestpakket. Deze wordt uiterlijk in de week voor de Koningsspelen geleverd.
  13. Ik wil graag de dans van het Koningsspelen-lied oefenen. Vanaf wanneer kan dat?
    Op vrijdag 16 maart wordt het lied en de dans met een instructie bekend gemaakt. Je ontvangt hier een email van en het wordt geplaatst op onze website.

  14. Mijn vraag staat hier niet tussen. Hoe kan ik mijn vraag stellen?
    Je kunt ons bereiken via info@koningsspelen.nl en/of 06 23 46 81 91. Whatsappen kan ook!

  15. Bij wie moet ik zijn voor persvragen?
    Voor meer informatie over de Koningsspelen, interviewverzoeken en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Annemarie Smith, Communicatiemanager Koningsspelen via Annemarie@koningsspelen.nl of 06 11 49 89 09.